Enjoy??

Weather for Manchester, UK

10°C | °F
SatSunMonTue
Mostly SunnyFogPartly SunnyChance of Rain
Partly Cloudy


Wind: S at 18 mph


Humidity: 76%14°11°15°12°16°10°12°



Hari ni, Sabtu, bermulalah "Reading Week".. bagi kami kat sini..
Atau dalam istilah lain, dalam organisasi saya dan tempat mengaji dulu
adalah semester break..
makanya dalam tempoh seminggu ni, tak perlu attend kelas..

Cikgu saya cakap.. Enjoy your reading week..!
wahh.. bunyi macam santai gille je,
macam suruh berjoya-joya..

Dalam suruh enjoy tu,
hak sorang ni bagi dua book chapter untuk baca.. and tulis summary!
hak sorang yang hensem and suara and accent yang sangat best tu bagi artikel untuk critically review and siap pesan, jangan mai kelas, kalau tak baca.. and be prepared kalau pi kelas dia tanya..
Yang sorang lagi suruh siapkan bebenda untuk 5 hours workshop, and presentation,
Hak sorang yang cantik tu, pesan, suruh siapkan draf assignment.. hak ni je bunyi relax sikit.

Makanya..
cuti tengah semester bukan untuk berjoya.
tetapi adalah waktu untuk baca buku.
Patutnya cakaplah.. don't forget to enjoy your reading materials bla.. bla.. bla..
Baru lah rasa tanggungjawab itu berada di situ.. iskk

Saya tipikal melayu.. faham terang2 apa yang dia cakap..
"enjoy" dalam erti kata lain adalah berseronok-seronok dan memanfaatkan masa dengan melakukan sesuatu yang kita suka.. berasa jauh dari stress dan suka-suka ja.. hihi

Saya jeles nengok depa dok upload gambar jenjalan jejauh gi sana dan sini, luar Manchester.
caravan holidays la.. Wales trip lah
Saya je dok kat sini je lagi..
hanya tengok pekan manchester,
dan paling jauh adalah car boot sale.. hahha..
Mereka ada banyak masa, sebab dok sini lama..
saya je.. yang tak masuk dalam senarai itu.

Rasa sesak dah la ni..
the heat is on.

Till then..
dah dulu. Saya nak "enjoy" my reading week.. miahahhahhaha

Titik.




Saturday October 29, 2011
(2 Dhul-Hijjah 1432)
Local Time: 11:30:5 AM (Manchester)



Fajr
(Dawn)


Shorook
(Sunrise)


Zuhr
(Noon)


Asr
(Afternoon)


Maghrib
(Sunset)


Isha
(Night)
6:038:0112:533:135:437:41





Comments

Ermayum said…
selamat membaca :)
kasihredha said…
selamat membaca buku ye hann
no ngelat2 ok :))

Popular Posts