Nak cepuk boleh?







Rujuk entry saya di sini, item no. 4 dan 5..

Pagi ni ada sekumpulan lelaki ke jantan entah..
Penuh di dalam sebijik kereta.
Lambai-lambai saya masa kat traffic light,
Then ikut bonntot kereta saya dengan begitu rapat sekali..
Ajak racing gamaknya.
Lantak hang la, tak kosa nak layan.
Once mereka melintasi saya, again semuanya melambai dengan senyum yang kerang busuk.
Depa ingat segak la tuh
Oh. Tak suka sungguh. Rasa seperti nak cepuk-cepuk ja.

Next, bab ni tak cepuk ok.
Saya singgah kedai bakeri tadi.
Nampak satu benda mengkagumkan.
Tokei kedai cakap.
U beli la ni, mana tau u kawen ka nanti..
Adeh..
Kadang-kadang wonder jugak, teruk sangat ka rupa kebudak-budakan saya nih?

Di satu lokasi lain.
Petang kemarin singgah kedai cari baju seragam ko-k kakak.
Selalunya pembantu kedai akan sapa saya kakak.
Kemarin dia address saya adik.
Dia ingat saya cari baju ko-k itu untuk diri sendiri
Ya. Dia tak salah. Dia ingat saya budak sekolah..
Tingkatan 3 kot. Dia bagi baju size S.

Letih juga bila selalu sangat macam ni..



- Posted using BlogPress from my iPad

Comments

Popular Posts