Oh!






Oh!
Sungguh! Bagaimana harus saya ceritakan bahawa saya seakan berada di awan biru?

Yup! Saya seperti menerawang bukan hanya di awan, malah telah melangkau sampai ke langit dan angkasa! Haha! Biaq orang kata saya gila atau mereng, tapi macam tu lah saya rasa. Dari awalnya saya nak updet di sini, tapi setelah merasai bahawa jiwa saya agak kacau, saya kena menulis di sini! haha. Saya agak "gila" sekarang ni.

Tau kenapa? Yeah! Anda tak tau.
Sebabnya di sini. Nampak? Tak juga?

Saya pengikut blog ini. Hanya mengikut dari jauh, membaca dan menyepi. Beliau blogger yang terkenal, saya baru merangkak. Paling mengujakan, beliau meninggalkan komen di situ tadi.

OH! I'm speechless. Yang ada hanya semangat yang tinggi dan meletup macam Merapi!

Terima kasih, tuan!

Comments

Popular Posts