Emosi dan biologi






Emosi dan keadaan biologi saya mulanya kurang stabil sejak entry ini, semakin menjadi kurang stabil sekarang.

Tekak saya dah mula membengkak. Batuk juga telah memenuhi ruang. Dengan harapan, batuk ini akan membantu trim my stomach. Kapla juga dah mula berdenyut.

Di saat ketiadaan baba untuk mengusahakan kemajuan boothnya  Jabatannya di MAHA Serdang yang bermula sejak Isnin lepas, dan akan officialy bermula esok, saya harap saya akan sentiasa stabil. Makan pil yang ada bagi mengelakkan jangkitan yang akan memudaratkan diri. Sehingga tadi, masih belum nampak tanda baba akan balik. Biar dulu. Saya faham kerjayanya. Moga dia selamat di sana, dan kami selamat di sini, InsyaAllah.

Terlalu banyak saya press butang "delete" untuk entry ni, yang menambahkan lagi kepastian bahawa saya harus berehat.

Minda saya juga letih. Kereta bintang baba yang saya bawa petang tadi tersadai di highway.

Saya juga regret, blog nan lagi satu itu masih tidak boleh diupdate.

Perlu berangkat sekarang. Titik

Comments

zarin said…
semoga cepat sembuh
Unknown said…
Dear lovely Zarin.

Thanks for the du'a. May Allah shower you with His Blessings.. Glad to know u and have u as a friend.

Terima kasih.

Popular Posts