Just a simple update

Saya sedang dalam tram.
Nak pi sekolah.
Gigihkan diri update blog supaya yang missing me akan terubat. Walau stetmen ni agak menggelikan, (macam la hang fames sangat.. Cik hann..) tapi saya sangat rindu anda semua. Banyak yang nak kongsi, nanti lah bila saya rajin sikit.

Kak kasih, tq for tinggalkan komen, at least saya tau blog saya masih boleh dicapai.

To ANR, tq juga bagitaudomain saya kekal as .com.. Yang saya nampak.. Blog saya dalam setting memang .com, but bila display adalah menjadi . Co.uk.

Tak pa lah. Janji kengkawan tau saya masih bernyawa di sini.. Er.. Ada sesapa bak pesan apa2 dari sini? Rate RM dah turun banyak banding sebelumnya. If ada, sila habaq.. :)

Er.. Saya gembira hari ni. Tram tak sarat, dan saya boleh update blog! Weehooo.. Dan panas hari ni, dan jam 6 pagi dah siang.. Subuh jam 4 pagi u..

Till then, take care peeps.
Miss u loads..

Dah dulu.

From piccadilly service..

Comments

sisdee said…
have a nice day dear ;)
kasihredha said…
miss you too

nak pesan apa ye?..nyusahkan hann jer.

apa yg femes skrg ye kat sana?

Popular Posts