Facebook dan Saya

Weather for Manchester, UK

11°C | °F
FriSatSunMon
FogPartly SunnyMostly SunnyFog
Light Rain


Wind: SE at 13 mph


Humidity: 88%13°14°10°14°11°


Tak tipu.
Saya ada dua akaun facebook.
Satu personal, himpunan kawan rakan sekolah dan universiti,
dan hanya memilih kawan seorganisasi untuk dijadikan kawan.

Yang satu lagi tu, kawan-kawan yang seluruhnya adalah hasil dari blogging.
Dan di situ kami kenal dan rapat.
Ada kawan yang terpilih saya untuk dikawankan di situ.

Saya juga ada twitter.. banyak hasil tweet disalur ke akaun fb yang kedua.
Sekarang, saya aktif di yang pertama.
tweet di yang kedua.

Walau saya sikit aktif di yang pertama, masih banyak yang saya rahsiakan.
Tak semua gambar saya share.
Tak semua aktiviti saya share.
Nak share dengan friends pun kengkadang saya rasa macam tak syoq untuk semua orang tengok.
Bukan nak nak suruh komen pun.
Tapi macam rasa semacam.
Makcik pun pening dah.
Macam akan ada orang cakap, ada aku kesah hang buat apa? nak menunjuk la tu..
owh.. makcik sangat tak suka macam tu.

Saya mengalami konflik FB sekarang.
Makcik pening, walau tu bukan tajuk utama nak tulis assignment.

Dah lega sikit.

Till then, babai.
And, titik



Comments

maya amir said…
kat fb, i leh share gmbr tapi i amat takutttt nak post status sembarangan kat situ sbb fb i dah penuh dgn mak, sedara mara, pakcik makcik..mcm2 org laa... takut bahasa terkasar sgt plak..heheh phm2 jeklaa bahasa ongmuda ni..

* miss ya hann*..take care yeah...
kasihredha said…
konflik mukabuku ye?
ada baiknya dan buruknya mukabuku ni kan .
Ermayum said…
same to me - so i choose who can see yang kita rasa betul comfortable

Popular Posts