Empat tahun dah..








Pada hari ini, dalam tahun 2007, saya melahirkan Ainina Syahirah binti Abdul Razak.
Sengaja saya pilih untuk doktor keluarkan dari perut saya di OT pada tarikh ni, agar jarak saya berkongsi hari lahir hanya berjarak 7 hari genap.. lagi pun, doktor kata seeloknya tarikh tu lah sebab Nina dah cukup elok “masak” di dalam perut saya, genap 36 minggu..

Sehari sebelum Nina keluar, saya pulun makan aiskrim limau.. tah apa tajuk tu.. Tropicana ka apa tah. Masa tu lupa la pulak esoknya nak kena operate.. Tetiba takut pulak nanti terbatuk-batuk.. pecah pulak peghut..
Nina adalah target terakhir dan hasrat untuk mendapat dua lelaki dan dua perempuan dimakbulkan Allah. Alhamdulillah.

Budak rambut kerinting maggi ni boleh dicapai di sini.. malas nak edit gambar. nanti kalau ada, kite letak..

Sebelum titik : Cik nina.. nanti kita dua orang sambut besday sesama eekk.. meriah sikit.

Dah dulu. Titik.

Comments

kasihredha said…
happy birthday nina
semoga menjadi anak yg sollehah...dan secantik ummi :)
Ermayum said…
happy besday Nina, panjang umur murah rezeki anak solehah :)
Unknown said…
tq kak kasih..
ayat last tu yang tak tahan tu.. hehhe
Unknown said…
erma..
thanks dear

Popular Posts