Saya suka dia




 
Saya suka dia. Tapi belum tentu dia suka saya. Saya suka matanya. Tang lain saya tak pasti. Tapi saya suka dia. Dia cantik. Dibandingkan dengan saya, jauh beza langit dan bumi. Dia tinggi, saya rendah. Dia cantik, saya comel. Haha. Saya suka dia..

Tau dia siapa? Ni ha..
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Oh! dia angkat kening sebelah.. saya boleh juga.. heheh
Saya juga suka setiap kain sari yang diperagakannya. Tapi tak le sampai saya tahap nak melilit macam dia.. kita tukaq jadi baju kurung.

Ada orang kata, kalau kita yang tak berapa cantik, kalau dimekap macam dia akan cantik macam dia. Kalau tak macam pun, level bawah sikit je. Betul ke?

Mode : tengah pening.

Comments

samalah kita....
minat orang yang sama serta boleh buat menda yang sama.....

Suka sangat masa AR act dgn Anil Kapoor citer Taal..
Unknown said…
Azrina.

Yeah! kita serupa! suka jugak tengok dia dalam Taal. But cerita apa pun dia belakon, adalah best je tengok..

Popular Posts