Asli dan yang betul

Dalam banyak keadaan, saya tak suka dikenali.
Tak.. suka jugak,
but tak suka sisi lain seorang saya,
saya tak suka diorang tahu.
ada masa saya tak serupa saya.
ada macam rupa singa bila marah.
ada rupa yang sangat lelah bila serabut.
Yang tu tak payah lah semorang tau.

Saya dan kawan-kawan saya..
Now, kite rasa macam dah tak tersimpan.
Apaatah lagi dengan pageviews kite yang mendadak dan mencudak naik.
hm.. tak pe.. tak pe..
kite sedang mengawal diri dari perasaan glamer.. hahha

dalam banyak keadaan juga, gambar saya untuk tatapan umum,
sama ada di FB pertama, kedua, YM, twitter dan semuanya adalah terkawal.
Sehingga bila mana ada seorang kawan saya perasan yang hanya kadang-kadang
kaki, tangan, bayang atau apa saja bayangan saya dipaparkan.

Tak kosa nak bagi yang bukan friends itu tenung-tenung gambar saya di alam maya.
Manalah tau, kot tetiba terselit di situ peminat saya.. hahahha..

sekian sesi perasan di malam buta yang kesejukan ini.

Nota sebelum titik : Rajin pulak update malam ni.. :))

Comments

kasihredha said…
Kdg2 kita nak jadi diri kita yg sebenar....Dan perlukan privacy...Dan ada yg boleh dikongsi Dan ada yg tidak....kita serupa :)

♡♡♡♡♡♡♡ miss you
Hugsssss

Dari peminat setia :)

Popular Posts