Minal Aaidin Wal Faaizin..

Selamat Hari Raya, Maaf Zahir Batin

Walau hari kedua baru nak wish kat blog nih, kira ok lah tu kan.. hiks. Lupa nak gantung kad raya sendiri kat sini. Jenguk sini ye.. sini..

kad tu tempah khas dari Baba. Baba kata kena queue macam orang lain jugak. last sekali baru baba siapkan this e card. baba publish, tanpa bagitau mama. sebab tu kad tu macam bisu. dok sorang-sorang kat situ, tak cakap sepatah. Iskk..

Maka untuk semua tetamu di blog nih, sama ada yang terpijak ter click masuk, memang aja jenjalan atau pembaca yang menjadi istimewa di blog saya, saya ucapkan selamat Hari Raya Aidil Fitri, Maaf Zahir dan Batin. Semoga kita kekalkan ibadat-ibadat sunat yang dilakukan pada bulan Ramdhan. Janganlah tunggu Ramdhan tahun depan, baru nak buat semula. Semoga Allah memberi kita kekuatan dan kesihatan yang baik serta dipanjangkan usia untuk berjumpa di Ramdhan yang akan datang, InsyaAllah.

Pandu dengan berhati-hati semasa pulang ke kampung atau menziarahi sanak saudara. Sebelum mulakan perjalanan, bacalah doa, semoga Allah memelihara perjalana kita serta mengelakkan kita sekeluarga dari segala musibah dan mara bahaya.

Minal aaidin wal faaizin, kullu aam wa antum bikhair
dari saya dan keluarga

Comments

Popular Posts