Semoga kita sentiasa dilindungi dari penyakit hati









Sesungguhnya untuk kali ini saya tidak dapat menahan diri dari menulis apatah lagi selepas singgah mencuci hati di sini..

Terpaku dengan apa yang ditulis di entry ini. Betul dan saya menyokong sesungguhnya. Kupasan yang menarik yang cukup untuk kita sedar bahawa ujub dan riak itu wujud tanpa kita sedari.

Saya tak berniat nak ulas atau tambah any points relevant to this. Apa yang ditulis oleh puan punya blog is true enough.

Saya tak pernah nak rasa blog saya akan menjadi tumpuan. Tak popular pon tak pernah menjadi masalah. Malah, usaha untuk dikenali pon tidak ada langsung.

Saya juga baru dalam dunia blog ni. Menulis pon sekadar sukanya ja. Terpulang pada kita nak define hala tuju blog masing-masing. Sebaiknya jagalah etika, jagalah adab yang mencerminkan adab seorang Muslim sesungguhnya.

Dalam apa juga yang ditulis, akan mencerminkan diri kita. Sangat telus di situ. Semoga Allah meredhai aoa juga yang kita usahakan. Paling tidak, ada juga sedikit pahala yang dikutip dati blogging ini.

Peace.. No war. Sekadar ingatan untuk diri sendiri yang seringkali lupa.

Wallahu a'lam







Sent from my iPad

Comments

maya amir said…
i luv this entry..1st time here..salam p'kenalan...:)

betul tu..saya sokong..some blogger dh lari dari tujuan asal b'blogging.. insya Allah, selagi kita m'jaga tatasusila,akan tetap ade yg sudi m'jadik reader setia & terus m'jadi kawan di alam nyata:))

Popular Posts