Kehilangan yang abadi









Dah lama saya tak jenguk di sini dan di sana.
Banyak yang berlaku dan sungguh signifiken dengan diri saya.
Dah lama juga tak menziarahi kawan-kawan blogger, yang di dapur mahupun di anjung..
Maaf kawan-kawan.. yang seriang menziarahi saya..
Sampai masa nanti saya akan berkunjung.

Serabut.
Sedih dan suka serta gembira bercampur baur dan saling berganti.

Saya nak menulis.
Tapi belum ada panggilan dari hati nak menyuarakan yang tersirat.

Alfatihah untuk sahabat seperjuangan saya yang pada akhir hayatnya menasihati saya akan spirit keibubapaan.. erti dan makna hidup.. Saya kehilangan seorang yang hampir selalu menceriakan ruang lingkup kerja saya.

Selamat tinggal tuan. Sesungguhnya Allah lebih menyayangi tuan.

Till later.
Titik.

Comments

kasihredha said…
Alfatihah unk teman hann itu.
Kematian itu pasti...
zarin said…
al-fatihah buat arwah
Ermayum said…
moga roh tuan dirahmati Allah amin

Popular Posts