Empangan pecah








Di saat saya bersungguh dan berhempas pulas untuk menghadapi 26 feb ni,
agak terkedu bila saya melihat inbox saya ada e mel dari kakak senior sepengajian saya dulu yang currently bertugas sama tempat dengan saya.


As salam,

Macammana persediaan XXXXX, harap semuanya ok.

SHIMA


Terharu.
saya reply e melnya .


waalaikumussalam warahmatullah..

lovely kak wan

thanks for being so concern.. sangat terharu kat situ..
dalam proses study, buat latihan keras..
semoga Allah memudahkan.


Pada saya,  sekadar bertanya juga sungguh membuatkan saya terharu.
Pagi ni, saya jenguk melbox, ada reply lagi..




Keras jangan sampai crash, I strongly believe you are able to get what you plan for, it just a matter of polishing ... Just a piece of advise, kalau kita pergi kepada Allah dengan cara merangkak, Allah akan datang kepada kita dengan cara berlari. Orang yang nak belajar adalah mereka yang berjuang fisabilillah. banyakkan solat hajat, minta tolong mak ayah doakan dan izin suami, so dekat2 dengan test ni, bodeklah suami, rajin masak ke... berkat gitu...

Ayam goreng  honey

goreng ayam
tumis bawang2 dan halia + daun kari
masuk rempah kari sikit + sos tomato dan serbuk cili
kalau ada honey masukkan honey kalau tak ada gula pun boleh

simple, tapi anak2 akak suka

Wish you all the best.




Kan saya dah cakap sebelum ni, asal tersentuh sikit, mulalah mata jadik kolam.
kai ni bukan kolam lagi.. dah jadi macam empangan pecah.
She touched my heart sungguh dalam..


True. She's good and best sister ever.
In fact, she knows me well, more than i know myself sometimes.


I'm speechless.
She made my day. 
Not only her, Ermayum, kak kasih dan juga yang lain-lain yang mendoaka.

Apatah lagi Cik Baba yang always around, and ambik alih tugas masak sejak minggu lepas.

Semoga Allah melimpahkan rahmat dan rahimnya berlipat kali ganda serta memudahkan segala urusan kepada semua yang mendoakan. Amiinn ya raabb.


Akan menulis lagi nanti. Titik dulu.



Comments

kasihredha said…
walaupun akak tak tau exam apa yang hann nak ambil 26 feb ni..tapi akak dapat rasakannya...dulu2pun akak pernah mghadapinya...masih terasa sampai kini, segala kesusahan & kepayahan demi mencapai sebuah cita2.

Sabar ye...InsyaAllah bejaya. Kita berusaha & tawakal kepada Allah.

Good luck my dear...
kasihredha said…
hann
akak dah sent email to you.. :)
Ermayum said…
insyaAllah dear moga dipermudahkan
usaha dan tawakal - rendah diri dan berserah bila tiba masa :) best of lucks k
Cho Zila said…
akak menyampukjer...
tak tahu hujung pangkal.. tapi akak dapat merasai perasaan u... senang tersentuh... tapi begitu bahagia sekali ada orang yang sayang
Lady of Leisure said…
all the best to u dear.. :)

Popular Posts